جلسات سران قوا برای دور زدن مجلس نیست/همگرایی قوای سه گانه نباید نقش پارلمان را تضعیف کند

جلسات سران قوا برای دور زدن مجلس نیست/همگرایی قوای سه گانه نباید نقش پارلمان را تضعیف کند

وی با بیان اینکه جلسه هماهنگی اقتصادی سران قوا به معنای قانونگذاری و دور زدن مجلس نیست بلکه هماهنگی برای پیشبرد سریع تر امور کشور در شرایط خاص تحریمی است، ادامه داد: طبق قانون اساسی که مادر قوانین کشور است فقط مجلس شورای اسلامی شان قانونگذاری دارد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر لزوم پایبندی دولت به اجرای مصوبات مجلس، اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی که مسائل اقتصادی و فرهنگی در اولویت امور قرار دارند، دولت باید بیش از گذشته تابع قوانین و الزامات قانونی باشد تا روند اعتلای کشور با آسیب مواجه نشود.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از هجمه برخی ازعناصرسیاسی و رسانه ای در قبال قانونگرایی مجلس، خاطرنشان کرد: خادمان انقلابی مردم در مجلس شورای اسلامی  به هیچ وجه تحت تاثیر هجمه های وارده قرار نمی گیرند و از مصالح پایدار نظام و انقلاب عدول نخواهند کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور نقش مجلس را در تحقق اهداف محوری انقلاب کلیدی دانست وافزود: اهتمام اصلی نمایندگان مجلس ریل گذاری برای دولت در مسیر بالندگی و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور است.

این نماینده مجلس ضرورت هم افزایی و تعامل رویکردی در پیشبرد فعالیت‌های سه قوه را یادآورشد و افزود: در هیچ برهه ای روند پیشبرد قانون در کشور متوقف نخواهد شد . با وجودچشمه جوشان و کارآمد  ولایت فقیه درکشور،بن بست در نظام اسلامی معنا ندارد‌.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش شبانه روزی کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای جمع بندی طرح‌های راهگشا و اثربخش اظهار داشت: ظرف روزهای آینده اخبار خوبی درمجلس در خصوص  تحولات اقتصادی کشور به گوش مردم خواهد رسید.

اخبار مرتبط

مقابله با دژهای مستحکم در شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

استعفای رئیس و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران

طرح قانون بانک مرکزی پس از 12 سال به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha